locklig hår

vill du har lockig hår lik min?



håret är 100% mitt eget, och de är min natural hårfärg. Men du kan ha locklig hår med Tony&Guy;



lockig söt än någonsin. jag rekommendera den mycket för den här vem bristen lockig.
 Den första , den schamponera. brunn lik någon annan schamponera , rengöra din hår ,
Sekunden göra din hår så slät for resten få , mycket trevlig.
tredje gör din lockig skön , och för den här vem icke gör det har lockig. du kanna skapa dem vid pressande din hår upp en smula och frige ( när håren är våt ) med det lockig balsam.
och den sist en , en spreja så pass du spreja i din hår när den er våt och blåsa torka eller rättvis låta den torka den naturlig väg , och du har lockig! jag tänka den spay är bättre då locken balsam , om du icke har någon lockig i det hel tåt.




hoppas ni lik den!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0